VindBoek

Laatst bekeken boeken:
Projecten 2008
Algemeen Bestuursrecht Compact
Developing and designing a scenario planning tool to balance demand and supply in the supply chain planning of ASML
Info Lump-sum voortgezet onderwijs
Subsidieverstrekking
Hoe werkt het
Homer's Barbershop Quartet
Info bestuursrechtelijk procederen
Directe democratie in Nederland
Handleiding Awb-praktijk
Nieuw in:
Fictie & Non-fictie - Literatuur
Kinderboeken
Educatief / Schoolboeken
Non-fictie - Vrije tijd/Algemeen
Informatief/Professioneel
Non-boeken - Andere media
Buitenlands
Home > Educatieve uitgaven > Economie, recht en bedrijfskunde algemeen > Economie, recht en bedrijfskunde HOGER ONDERWIJS > Marketingcommunicatie 9789043019378 9043019372

Marketingcommunicatie

(9789043019378 - 9043019372)

Betrokkenen: Auteur: Bergh van den Joeri
Auteur: Geuens Maggie
Auteur: Pelsmacker de Patrick
Vertaler: Schilling Tessa
Vertaler: Vries de Jonas
Vertaler: Smeets Ingrid
Categorie: Educatieve uitgaven
Subcategorie: Economie, recht en bedrijfskunde algemeen
Rubriek: Economie, recht en bedrijfskunde HOGER ONDERWIJS
Nurcode: 163
ISBN: 9789043019378
ISBN-10: 9043019372
Bindwijze: Paperback / softback
Verschijningsjaar: 20110101
Druk: 4
Geillustreerd: Ja
Publicatiestatus: Niet meer verkrijgbaar
Aantal pagina's: 588
9789043019378 - Pelsmacker de Patrick - Marketingcommunicatie -
 

Beschrijving Marketingcommunicatie:

 
Het boek met de titel 'Marketingcommunicatie' is geschreven door Bergh van den Joeri, geschreven door Geuens Maggie, geschreven door Pelsmacker de Patrick, vertaald door Schilling Tessa, vertaald door Vries de Jonas en vertaald door Smeets Ingrid. Marketingcommunicatie is in 20110101 uitgegeven als Paperback / softback. Deze uitgave is druk 4. Dit boek is niet meer verkrijgbaar, bevat illustraties en heeft 588 pagina's. De nummers behorend bij dit boek zijn 9789043019378 (ISBN13) en 9043019372 (ISBN-10).
 
 

Advertentie(s):

 
Bol.com Marketingcommunicatie_-_Let_op!_Er_is_een_nieuwe_<
Patrick De Pelsmacker
15.00
Levertijd8 dag(en) (€ 0,00) Bestellen / Kopen
 
 

Tekst op achterkant boek

 
Marketingcommunicatie biedt een samenhangend overzicht van de technieken en toepassingen van de marketingcommunicatie-instrumenten. Het boek behandelt alle elementen van de communicatiemix, inclusief reclame, pr, sponsoring, salespromotie, direct marketing, tentoonstellingen, persoonlijke verkoop en e-communicatie. Nieuw in deze vierde editieHoewel de structuur en hoofdstukindeling voor het grootste gedeelte dezelfde zijn gebleven als in de vierde editie, zijn de cases, bedrijfsbeschrijvingen, voorbeelden en referenties bijgewerkt en is in elk hoofdstuk nieuwe informatie toegevoegd. Zo is er nieuwe informatie over onder meer de volgende bedrijven en merken toegevoegd: de campagne van Barack Obama, Coca-Cola Zero, Wii Fit.In veel hoofdstukken komen nieuwe theorie├źn, modellen en onderzoeken aan bod. En is er aandacht voor ethische kwesties, geintegreerde communicatietoepassingen, creativiteit in reclame, nieuwe consumentengroepen en trends. Het hoofdstuk over e-communicatie is geheel geupdatet, om de nieuwe ontwikkelingen en best-practice-toepassingen in deze groeibranche te kunnen beschrijven. Tevens is een compleet nieuw hoofdstuk toegevoegd over ethische kwesties binnen marketingcommunicaties.DoelgroepMarketingcommunicatie is geschikt voor studenten in het hoger economisch onderwijs.
 

Vergelijkbare uitgave(n)

Image: Titel: Schrijver: ISBN: Druk:
Marketingcommunicatie Marketingcommunicatie Belch_G.E. 9789039521458 6
reclame en promotie
1 Advertentie

Marketingcommunicatie Marketingcommunicatie Pelsmacker_De_Patrick 9789043029315 5
1 Advertentie

Marketingcommunicatie Marketingcommunicatie Baccarne_Jan 9789460946189 2

Marketingcommunicatie Marketingcommunicatie Baccarne_Jan 9789059318823 2
1 Advertentie

Marketingcommunicatie Marketingcommunicatie Pelsmacker_de_Patrick 9789043009676 2
1 Advertentie

Marketingcommunicatie Stoelinga_B. 9789014071329 2

Marketingcommunicatie Marketingcommunicatie - 9789460666032 1

Marketingcommunicatie - 9789085804444 1

 

Extra informatiebestanden:

 
 

Boekbeoordeling:

Er zijn nog geen beoordelingen gegeven over het boek 'Marketingcommunicatie'.

Schrijf uw eigen beoordeling...
 
 
 

Boekverslagen/uittreksels:

Er zijn nog geen boekverslagen/uittreksels bij ISBN 9789043019378.

Schrijf een eigen verslag
 
Deel dit boek via:  

 
 

Algemeen:

Titel: Marketingcommunicatie
ISBN: 9789043019378
ISBN-10: 9043019372
Koop uw boeken bij:
Zoeken op categorieënBuitenlandse boekenContact met VindBoek.nlSitemap

VindBoek.nl: Boeken zoeken en vinden

Hier kunt u alle boeken die zijn uitgegeven in Nederland of Belgie met een ISBN nummer zoeken en vinden. U kunt zoeken met de titel, ISBN, auteur / schrijver, categorie,subcategorie
en/of rubriek. Van alle boeken is in ieder geval de volgende boekinformatie op VindBoek.nl terug te vinden; titel, auteur / schrijver, Nurcode (categorie, subcategorie, rubriek), bindwijze,
aanwezigheid van illustraties, en druk. Van de meeste boeken is ook een samenvatting/beschrijving van de inhoud. Ook e–books, cd’s en DVD’s met een ISBN zijn op te zoeken en te vinden.

Voor verkopers van boeken is het mogelijk te adverteren op deze site. U kunt contact opnemen met VindBoek.nl via ‘Contact met VindBoek.nl

Vindboek.nl werkt samen met boeken-collectie.nl Daar kunt u een collectie maken van al uw romans, kinderboeken, hobbyboeken, computerboeken, poezie, misdaad, thillers, luisterboeken,
kookboeken, studieboeken. Op die manier krijgt u een mooi overzicht van uw boeken die u kunt sorteren op titel, auteur of ISBN.
VindBoek_cadeaubon_bol

Vind Vindboek.nl leuk
op Facebook

en maak kans op een

Cadeaubon van € 10,-

.